Ut med det gamla in med det nya!

Idag blev det byte av eksemtäcke. Jag har täcke från Bucas, som jag tycker är så bra och jag kommer inte att byta bort det så länge det kommer säljas. Detta täcket har faktiskt legat i min garderob i sådär 3 år och väntat. Jag är så van att eksemtäcken går sönder så man får ha ett lager för att kunna byta med. Men det gamla har hållt nu i 4 sommrar, men nu har det gort sitt faktiskt. Var inte mycket som var helt på det. Men det har hållt över förväntan och jag kan rekommendera alla att köpa det täcket om man är ute efter ett hållbart eksemtäcke! 
 
 
Täcket som är 4 år gammalt! 
 
 
 
 
Sprillans nytt! 
 
Som sagt, täcket har suttit på Mars-November i ur och skur så jag är nöjd! Mycket nöjd!
Sen blev det ju även en bild på prinsessan utan täcke! Och hon håller sig himla fin måste jag säga, visst finns det att jobba med även på den kroppen. Men hon ser så mycket bättre ut än när jag köpte henne! 
 
 
 
 
 
 
Underara Vaka. 
 
Men vi hörs i morgon igen, så får vi veta vad domen blir och vad de hittar på henne och hur allt kommer se ut en tid framöver... Så vi hörs i morgon igen!
 
Ha det så bra
Sandra & Vaka 
 
 

Kommentera här: