Med ett problem så kommer flera...

Såg idag när jag var till Vaka att eksemet dragit igång. Och nu tror jag inte att det är knotten/flygfän som ställt till det utan nu är det någon inte stress som startat detta. Min häst mår inte bra av vila, hon vill jobba så hon har det jobbigt nu. 
 
Så nu blir det till att lindra det som blossat upp och att behandla och hoppas jag får bukt med det. Det går så sjukt fort med när det väl kommer, bara över en natt så finns det där. Så nu blir det mera pyssel med det igen, men inget att göra åt. 
 
Så väntar vi på att det ska bli Fredag, så vi kan komma in och se vad det kan vara för fel på min äskade Vaka. Jag hoppas det är något som är lätt åtgärdat och att det hela bara löser sig och att vi ändå kan få lite härlig sommar tillsammans. Men vi får vänta och se, ingen ide att ta ut något i förskott. 
 
Nu är det ju bara det att jag själv blivit så jäkla sjuk, förkyld, hosta och feber. Jag är mest orolig över att springa med henne på löpargången, jag kommer ju kollappsa! Haha! Men jag blir hemma från jobbet i morgon och ska kurera mig. Det är så dålig luft på jobbet så idag när jag gick där så kändes det som om jag fick andnöd. Har inte orkat äta, eller jag orkar inte tugga för jag får inte luft. Så inget onödigt ätande idag inte, vilket inte alls skadar. 
 
Men nu ska jag lägga mig och kolla på lite You Tube och sedan sova. 
Hade gott!
Sandra & Vaka 
 
 
Längtar redan till detta måste jag säga! 

Kommentera här: