Inte som planerat.

Idag skulle jag åkt och ridit en sväng hade jag tänkt. Men så blir inte fallet. Svea har drömt en massa inatt, antagligen mardrömmar och hållt mig vaken. Sparkat och använt mig som huvudkudde och ja, vet inte allt hon gjort. Jag har legat så illa och jag har super ont i ryggen, gör ont när jag andas. 
 
Jag ska jobba ikväll och jag hoppas verkligen att ryggen ger med sig annars så blir det en lång kväll. Vet inte inte riktigt vad jag ska göra?! Men jag får väl jobba ikväll och se hur det går och om det ger med sig, annars får jag väl söka en akut tid till kiropraktor i morgon. Jag jobbar men går det inte att jobba i morgon så får jag försöka fixa ryggen i stället den är ändå viktigast, den måste ju bara funka. Så vi får se hur detta blir. Men vi hörs snart igen och då från ett mer Vaka inlägg hoppas jag! 
 
Hade så bra!!
Sandra & Vaka 
 
 
 
 
 
 
 
 
En gammal bild från 2014

Kommentera här: