20 minuter!

Nu går vi in på 3e och sista veckan innan återbesök, och vi har kommit till 20 minuter av promenad per dag, Hon tar dagarna med ro, även om man märker att hon är lite uttråkad så tror jag ändå att hon mår bra i det stora hela. Hon är nöjd! Vilket är himla skönt, inget eksem så här långt men man vet aldrig när det kommer ett skov av det. Men det tar vi då om det nu kommer. 
 
Men vi har vart ute på vår dagliga promenad. Sedan ska de få byta hage då alla de går i nu ska putsas sen ska de få gå ut i hagen bredvid där för att det den de går i nu ska få vila lite och växa till sig igen. Så fixade till den gamla lite grann och krattade upp gammalt hö så det kan växa där under med. 
 
 
Men jag tycker att benet fortsatt ser bra ut faktiskt. Så hoppas på bra besked. Så det ska bli återbesök och skoningar och vette tusan vart jag ska få mina pengar ifrån! Men blir till att spara sen och försöka sälja av lite grejer med tänker jag. Men man kan ju inte sälja allt kramms heller, eller? 
 
Men nu ska jag göra mig i ordning för att åka på kalas. Så vi hörs mera en annan dag! 
Ha en fortsatt bra Måndag! 
Sandra & Vaka 
 
 
 
 
 
Dagens Vaka 
 

Kommentera här: