Veckorna går och vi med dom

Snart är även denna vecka förbi och det går så fort så fort. Halva tiden har gått till nytt återbesök, och det går bra måste jag säga. Liten galla på insidan. Men å andra sidan kan den bli kvar där för alltid men den går ner vid motion och det är precis som det ska vara. 

Blev samma runda idag som igår men jag kom ihåg att spraya henne med flugspray och det kom inte alls så mycket broms, eller de flög runt henne de landade inte på henne i samma mängd som igår. Prob Deo är det bästa alltså! 

Blir en ny tidig morgon i stallet i morgon och en promenad. Sen en ledig Lördag. Jobbar 6 dagar denna vecka och har av dom 5 kvällar, så blir till att fixa på morgonen. Men en kväll i stallet på Söndag hoppas jag. 

Men nu ska jag hoppa i säng så jag tar mig upp i morgon med. 

Hörs snart igen
Sandra & Vaka 

Promenaden runt dammarna i morse 

Kommentera här: