Det går undan!

idag åkte jag till Hööks för att köpa en kedja. Inte för att hon är jobbig att gå med eller så egentligen, men hon ska stanna och äta och mina händer klarar inte att hålla emot när hon drar ner huvudet. Sedan följde det även med ett boots som jag ska ha på bak. Deras flower boots är det bästa för att ha på bakbenen tycker jag, de täcker där de ska, utan att gp ner i backen för att sedan åka upp i karleden, förstår nu hur jag tänker? 
 
Så följde det öven med en nosgrimma som var nesatt i pris, den kostade 60 kr tror jag. Tänkte jag skulle ha den som bettlöst alternativ sedan när jag får sätta igång henne igen! Men får väl se hur det blir med den saken. 
 
Sedan har jag ju även köpt ett par nya arbetsdamasker från Back On Track. Jag har ett par i storlek S, men som är för stora så jag köpte ett par i XS och de sitter super bra. Även i ett annat material än de andra jag har. Tror detta är någon ny modell och jag är verkligen super nöjd med dom, dom är i vinrött med vilket passar Vaka väldigt bra. 
 
Benet är hur fint som helst i alla fall så jag är jätte nöjd med hur det tar sig vidare. Och snartg dags för återbesök igen. Egentligen ska det vara återbesök denna veckan tror jag. Men väntar nog till nästa vecka då det blivit lite dåligt promenerat då jag först var på semester och sedan så har det öst ner regn och blåst storm. Så nu ska jag sätta fart med detta  så vi kan komma på återbesök nästa vecka istället. Vi har ju som sagt inte brottom även om jag mer än gärna vill komma igång med henne igen så klart. 
 
Men ni kommer få veta ändå när detta återbesöket är och hur det går med det. Så ja, vi hoppas på bra besked så klart. Men tills dess så fortsätter vi med våra promenader! 
 
Men vi hörs mycket snart igen! 
Sandra & Vaka 
 
 
Vakas nya fina Back On Track på bilden! 

Kommentera här: