Jesus, vilken energi!

Ja, igår blev det en tur ut på det nya bettlösa, och ja! Det funkade även där. Visst hin blev stark, men det hade hon blivit med ett vanligt bett med, men skillnaden nu var att hon inte blev irriterad för att jag tog i henne några gånger. Jag var ute med sällskap, det blev rätt lugnt men Vaka var pigg som attan och hade gärna sprungit på om ingen stoppat henne. Men intrycket av bettet ute i skogen har än så länge inte gjort mig besviken. Men jag provar vidare och ser hur jag ser på det om ett tag. 
 
På Söndag blir det en tur igen. Jag jobbar nu i helgen och då rider jag när jag får tillfälle till det, och på söndag ska jag dit och morgonfodra och jag ska då passa på att ta mig en tur. Jag jobbar en kväll och börjar 16 så har lite tid på mig. 
 
Men nu ska jag gå och sova. Jag har jobbat till 21 ikväll och jag börjar jobba 6.45 i morgon så nu är det dags att hoppa i bingen! 
 
Natti, natti! 
Sandra & Vaka 
 
Stallkatten Frans får stå för kvällen bild. Han är så underbar den katten! 
 

Kommentera här: